مراحل جذب هزار و۵۰۰ سهمیه استخدامی دستگاه های اجرایی کردستان عملیاتی می شود
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 18 / 9 / 1391
بازدید : 391
نویسنده : ati

 سنندج – معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: با ابلاغ صدور مجوز استخدام، بزودی مراحل جذب هزار و ۵۰۰ سهیمه استخدامی دستگاه های اجرایی استان عملیاتی می شود.

به گزارش ایرنا، موسی مرادیانی شامگاه پنجشنبه در جلسه عملیاتی کردن اختیارات تفویض شده به استانداران در سنندج گفت: جذب و استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان گام مهمی در مسیر روند خدمات رسانی مناسب و مطلوب به مردم و روان سازی امورات اداری دستگاه های اجرایی است.

به گفته وی بکارگیری این تعداد نیروی انسانی در بدنه دستگاه های اجرایی در حقیقت زمینه استفاده از افراد واجد شرایط، متخصص و دانش آموخته کارآمد دانشگاهی استان را فراهم و موجب افزایش بهره وری خواهد شد و خانواده های این افراد نیز به آرزوی ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندانشان دست خواهند یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان اظهار کرد: تاکنون آزمون استخدامی چهار دستگاه اجرایی استان انجام شده و در آینده نزدیک زمان برگزاری سایر آزمون ها نیز اطلاع رسانی و به دستگاه های اجرایی ابلاغ خواهد شد.

به گفته وی بر اساس دستورالعمل ابلاغی به استانداری ها، منابع مالی سهمیه های استخدامی مذکور تامین و از سوی دستگاه های اجرایی هزینه خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع از همه دستگاه های اجرایی خواست تا همکاری لازم و مداوم را با دفتر منابع انسانی استانداری کردستان داشته باشند.





:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری کردستان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">